Please take note

My blog my rule...

Please post a constructive comment..
Don't be a stalkers..

Saturday, January 15, 2011

Pulau Pemanggil

Memancing sambil Beriadah...


Kita makan dulu.......

Berehat dan mengisi perut..


Bersama penghulu Pemanggil (Pak Ya)




Bot dah sampai tu..





























Penuh perasaan
Lagu ape aku nak nyanyi nie??



Afsal tinggal skit buah dam aku nie??






Joget bang.. Jangan tak joget
Gelek lagi sampai pagi
















Ade gaya gangster tak??



Mane pegi kuda laut aku nie??
Laparnye perut...



Silaunye mata aku..
Teringat akan belitong yg terlepas..
Pakder yg kepenatan

Ensemnye aku... hahaha


Pak Ali  - Tekong

Balik time..
Brader Black
Keletihan dan mengantuk yg teramat sangat
Ade gaya nelayan tak?






Peace.. hehehe..
Peace brader..
Korang jer yg nak bergambar..

Muka korang lagi...


Mmmm.. Sedapnye epal nie..
Makan lagi....




Sebelum sampai ke rumah masing-masing





Aktiviti tahunan Team Panchingman..

No comments:

Post a Comment